Un grup de funcționari din cadrul Casei Naționale de Asigurări Sociale participă la cursul de formare inițială „Comunicare și dezvoltare personală”, organizat de Institutul de Administrație Publică în perioada 18-22 noiembrie, curent.
Instruirea este un bun prilej de a dezvolta abilitățile esențiale pentru interacțiunea zilnică cu beneficiarii, de gestionare a timpului și a resurselor personale pentru a asigura o productivitate sporită, ceea ce este crucial pentru gestionarea volumului mare de muncă specific Casei Naționale de Asigurări Sociale.
Pe parcursul celor cinci zile de formare, participanții exersează: aspecte ale comunicării clare și deschise între colegi și cu beneficiarii, facilitând atingerea obiectivelor comune și promovând un mediu de lucru armonios și productiv; gestionarea emoțiilor proprii și înțelegerea celor din jur pentru a putea aborda și rezolva conflictele; ajustare și reziliență la continuă schimbare, abilități de comunicare și dezvoltare personală pentru o adaptare mai rapidă la provocări, etc.
Prin investirea în dezvoltarea personală și profesională a angajaților, Casa Națională de Asigurări Sociale își asigură o forță de muncă bine pregătită și motivată, capabilă să ofere servicii de calitate și să contribuie la succesul pe termen lung al instituției.